Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 abril 2024.

Nova edició del butlletí 'Trabajadora del hogar'

CCOO de l'Hàbitat del País Valencià i el Grup de Treballadores de la Llar de CCOO PV, juntament amb CCOO PV, han elaborat el número 19 d'aquesta publicació que promou els drets laborals i difon les reivindicacions d'aquest sector.

10/10/2023.
    Butlletí 'Trabajadora del hogar', número 19.

CCOO de l'Hàbitat PV ha publicat una nova edició del butlletí dedicat al sector del treball de la llar, amb tota l'activitat que el sindicat i el Grup de Treballadores de la Llar han dut a terme durant els últims mesos, així com les seues reivindicacions.

En aquest número, destaca especialment la informació relacionada amb els nous drets després de l'aprovació del Reial decret 16/2022 per a la millora de les condicions de treball i de Seguretat Social de les persones treballadores al servei de la llar, i la labor d'assessorament que el sindicat ha realitzat perquè les treballadores d'aquest col·lectiu puguen exercir-los.

Mari Carmen Jiménez i Arabella Lozada, treballadores de la llar que han aportat molt en aquests articles, expliquen que la intenció del butlletí és que la informació arribe a les companyes, especialment a les internes, perquè coneguen la labor que realitza CCOO per a aquest sector. També perquè, en cas de tindre algun problema o dubte, s'acosten a un local de CCOO de l'Hàbitat PV per a informar-se sobre els seus drets i així defensar-los.