Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 abril 2024.

CCOO aconsegueix la majoria absoluta en el Comité d'Empresa de Crown

CCOO obté el suport majoritari de la plantilla en aconseguir més del 61 % dels vots en les eleccions sindicals celebrades en l'empresa Crown. El sindicat fins i tot millora el resultat obtingut en els passats comicis en els quals també va rebre el suport majoritari, amb un 54 % dels vots emesos.

28/09/2023.
    Instal·lacions de CROWN PACKAGING MANUFACTURING SPAIN SL

La Unió Intercomarcal de Comissions Obreres a Camp de Morvedre i Alt Palància celebra la confiança amb la qual la plantilla ha recompensat el treball realitzat per la Secció Sindical.

El sindicat felicita la candidatura de CCOO i a tot el personal de Crown Sagunt per l'alta participació de la jornada electoral, ja que han votat 159 persones, la qual cosa suposa un percentatge de participació per damunt del 83 %.

El resultat obtingut atorga a CCOO 6 representants dels 9 que integren el Comité de Crown, la qual cosa mostra que la plantilla ha valorat molt favorablement el treball sindical realitzat durant aquests quatre anys.

En finalitzar la jornada, la representació de Comissions Obreres en Crown va agrair als seus companys i companyes la confiança per a continuar garantint la defensa dels interessos de tota la plantilla. Finalment, també volgueren traslladar un agraïment públic «a la tasca militant de les persones afiliades i simpatitzants que han contribuït a la consecució dels resultats obtinguts».