Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

CCOO PV convoca la novena edició del Premi Ramiro Muñoz

Un any més, es convoca aquesta distinció en reconeixement a persones i institucions destacades en la defensa de l'educació pública al País Valencià. Un premi que porta el nom del recordat catedràtic Ramiro Muñoz Haedo, militant, docent i activista en defensa de l'educació pública.

18/05/2023.
    Imatge convocatòria Premi Ramiro Muñoz 2023 a valencià

El sindicat Comissions Obreres del País Valencià torna a impulsar aquesta convocatòria a través de la seua federació d'Educació i de la Unió Intercomarcal Alacantí-Marines després de la dissolució de la Plataforma d'Iniciatives Ciutadanes d'Alacant i en compliment del seu últim acord que instava al sindicat a mantindre aquesta convocatòria fins ara realitzada de manera conjunta per totes dues organitzacions.

La importància que aquest premi ha anat prenent any rere any es mostra en llistat d'anteriors persones sobre les quals ha recaigut el guardó: Manuel Parra Pozuelo, el col·legi CEIP El Palmerar d'Alacant, Andrés Pedreño, Concepción Bru, Col·legi Públic Gloria Fuertes, José Carlos Rovira i, ex aequo, l'IES María Blasco de Sant Vicent del Raspeig, el col·lectiu Fridays For Future d'Alacant i Ángela Valverde Cordero.

Adjunt a aquesta notícia publiquem les bases d'aquesta convocatòria. El termini de presentació de projectes i candidatures s'obri el 18 de maig i acabarà el 17 de juny i la documentació s'enviarà al correu del sindicat en aquesta intercomarcal: uc1501@pv.ccoo.es

Amb la publicació d'aquestes bases queda convocada la novena edició del Premi Ramiro Muñoz 2023.