Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 abril 2024.

Majoria absoluta de CCOO en el Comité d'Empresa d’ArcelorMittal Sagunt

La candidatura de Comissions Obreres en les eleccions sindicals celebrades en Arcelor Mittal Sagunt ha sigut la més votada en les quatre meses electorals, i ha superat els resultats de l'anterior convocatòria i aconseguit 11 dels 20 representants en disputa en el Comité d'Empresa.

12/05/2023.
    Presència del territori i de la Federació en les eleccions sindicals celebrades en ArcelorMittal Sagunt

La Secció Sindical de CCOO en ArcelorMittal agraeix la participació massiva en les eleccions celebrades aquesta setmana. "Independentment del bon resultat, una participació del 91,5 % deixa constància de la implicació de tota la plantilla i envia un clar missatge a la Direcció, amb el suport al futur Comité d'Empresa en el seu treball diari" afirmen.

Després del recompte final el repartiment de persones candidates per al Comité d'Empresa ha atorgat a CCOO la majoria absoluta, amb els resultats següents:

2019  2023

CCOO

9  11

UGT

5 6

CGT

4 2

QUADRES

3 2

La candidatura de CCOO ha sigut la més votada en la totalitat de les 4 meses electorals, de manera que ha millorat els resultats obtinguts fa 4 anys, un suport que la Secció Sindical valora especialment.

“Hem de donar les gràcies a tots els treballadors i les treballadores que han dipositat la seua confiança a través de les urnes en el treball realitzat per la nostra representació. "Continuarem treballant per la millora de les condicions de treball en la planta de ArcelorMittal Sagunt" conclouen.