Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

CCOO PV demana a Compromís la consolidació del model social

El sindicat ha presentat a la coalició valenciana les propostes que ha realitzat de cara a les pròximes eleccions, entre les quals hi ha hagut importants sinergies. Ana García ha destacat la gran feina realitzada a través del diàleg social en matèria de serveis socials.

24/04/2023.
    Reunió amb Compromís

Considera la secretària general de CCOO PV que el desplegament d'aquestes polítiques socials ha suposat un gran canvi per a la ciutadania, especialment per a les persones més vulnerables, per la qual cosa “és necessari seguir en aqueixa línia i aprofundir en mesures de protecció social, per no deixar a ningú arrere”.

També ha traslladat la importància que per al sindicat té el finançament autonòmic i ha encoratjat a Compromís a continuar reclamant un canvi de model. A més, són àmplies les coincidències entre totes dues organitzacions en la transició cap a una producció més sostenible, que siga generadora de treball decent, i aposte per les polítiques actives d'ocupació. Per a això, cal reforçar els serveis públics i aquests han de ser de qualitat.

Per la seua banda, Joan Baldoví, candidat de Compromís a la Generalitat Valenciana, ha destacat que “hem col·laborat junts durant aquests huit anys i, cosa que és més important, hem coincidit en les mesures presentades per CCOO PV per a avançar en el diàleg social, les condicions de treball, la democràcia en les empreses, en definitiva, per a construir un País Valencià més just”.