Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

#CCOOPVantiracista

Erradiquem la discriminació racial

El sindicat fa una crida a participar en la concentració convocada per diferents entitats i organitzacions antiracistes, entre elles, CCOO PV, el dissabte 25 de març a les 17.00 h en la plaça de l'Ajuntament de València.

13/03/2023.
    Concentración contra la discriminación racial

En el marc del ‘Dia Internacional contra el Racisme’, que es commemora el 21 de març, a les portes de les eleccions, Comissions Obreres del País Valencià vol posar el focus en la necessitat de polítiques més decidides per a combatre l'atac sistemàtic als valors fonamentals com la dignitat humana, la igualtat, els drets humans i la mateixa democràcia.

CCOO PV exigeix que la lluita contra la discriminació i la prevenció del racisme i la xenofòbia s'incorporen en l'agenda política a través de mesures inclusives, efectives i compromeses, mitjançant un abordatge integral i des de totes les perspectives; l'econòmica, la laboral, la social i la cultural.

Sota el lema #CCOOPVantiracista mostra tant en les xarxes socials, en els centres de treball, com en els actes en els quals participem juntament amb unes altres associacions, entitats i col·lectius al País Valencià, el nostre compromís per la defensa dels valors democràtics i els drets de totes les persones amb independència del seu origen ètnic - racial, cultural o nacional.