Comisiones Obreras del País Valenciano | 17 abril 2024.

CCOO alerta que el servei d'urgències de l'Hospital La Fe està desbordat

• Hi ha 56 pacients pendents a l'espera de llit i tres d'ells porten un dia o més en butaques.

La Secció Sindical de CCOO en el Departament de Salut de La Fe denuncia que el servei d'urgències està saturat amb 56 pacients pendents d'un llit en hospitalització. De fet, tres d'ells esperen en butaques poder pujar a planta, dues des d'ahir i un porta ja quasi 40 hores.

18/11/2022.
La Fe

Pel que sembla no hi ha llits disponibles a l'hospital i les persones que passen per urgències no poden pujar a planta. També, hi ha una pacient que roman en la URPA (Unitat de Reanimació Post Anestèsica) des que va passar per quiròfan fa tres dies.

En aquests moments, el personal del servei d'urgències de l'hospital La Fe està desbordat, especialment el d'infermeria, zelador i el de TCAE (tècnics/as en cures auxiliars d'infermeria) que necessiten reforços immediatament. La Prefectura d'urgències els ha traslladat el seu agraïment i ànims però aqueixos missatges no solucionen la saturació, l'estrés o la preocupació dels treballadors i de les treballadores.

La Secció Sindical de CCOO ha demanat solucions a la direcció del centre hospitalari aquest mateix matí i han exigit que es dote el servei d'urgències del personal suficient per poder atendre l'elevada demanda assistencial. Els pacients es mereixen una atenció de qualitat i el personal, treballar en unes condicions dignes.