Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

Jornada sobre reforma laboral, negociació col·lectiva i contractació

• Dilluns 19, 10.30 hores, sala d'actes de CCOO PV.

CCOO PV organitza aquesta jornada, dirigida a representants dels treballadors i de les treballadores, per analitzar els canvis en matèria de contractació i negociació col•lectiva després de l'aprovació de la reforma laboral. Persones expertes de l'àmbit sindical, acadèmic i de la Inspecció de Treball aprofundiran sobre els reptes i els aspectes pràctics d'aquests canvis normatius.

12/09/2022.
Jornada 'Reforma laboral, negociació col•lectiva i contractació'.

Dilluns que ve, 19 de setembre, CCOO PV acollirà la jornada ‘Reforma laboral, negociació col·lectiva i contractació’. Un acte en el qual s'analitzaran els efectes de la reforma laboral en la negociació dels convenis col·lectius i en la contractació. La jornada serà inaugurada per Ana García, secretària general de CCOO PV, per a continuació donar pas a Mari Cruz Vicente, secretària d'Acció Sindical de CCOO, que explicarà els reptes i les estratègies sindicals en la negociació col·lectiva.

El acto también contará con la intervención de Carlos Alfonso, catedrático de Derecho del Trabajo y la Seguridad Social de la Universitat de València, que disertará sobre los contratos temporales. A continuación, la jefa de la Inspección de Trabajo y Seguridad Social de Valencia, Silvia Parra, explicará los criterios de intervención en el control de la contratación y el nuevo papel de los contratos fijos discontinuos. L'acte també comptarà amb la intervenció de Carlos Alfonso, catedràtic de Dret del Treball i la Seguretat Social de la Universitat de València, que dissertarà sobre els contractes temporals. A continuació, la cap de la Inspecció de Treball i Seguretat Social de València, Silvia Parra, explicarà els criteris d'intervenció en el control de la contractació i el nou paper dels contractes fixos discontinus.

Finalment, el secretari d'Acció Sindical i Salut Laboral de CCOO PV, Jaume Mayor, clausurarà la jornada.