Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

Estàs en situació d'atur o vols canviar de treball? En CCOO PV t'ajudem

El Servei d'Orientació Laboral per l'Ocupació de CCOO PV assessora totes aquelles persones que necessiten aquest tipus d'atenció especialitzada.

25/08/2022.
    Servei d'orientació laboral de CCOO PV

Aquest servei d'orientació professional està emmarcat en les actuacions que CCOO PV té programades dins del VIIé Pacte per l'ocupació a la ciutat de València. El seu principal objectiu és realitzar actuacions dirigides principalment a l'assessorament de col·lectius més vulnerables i amb majors dificultats per a trobar ocupació.

El servei oferirà ajuda per a l'establiment de l'objectiu professional; possibilitats de formació, tant reglada com complementària; informació sobre els processos d'acreditació de l'experiència professional; informació sobre les eines de cerca d'ocupació; funcionament del procés de selecció de personal; gestors del mercat laboral; i tot allò que tinga relació amb el procés d'inserció laboral, manteniment o promoció en el treball actual.

Les persones interessades han d'estar empadronades a la ciutat de València i estar inscrites en el Labora.

Per a sol·licitar cita es pot realitzar telefònicament telefonant al 96 388 21 00 ext. 72212 o bé enviar un correu electrònic a la següent adreça: empleopv@pv.ccoo.es