Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

CCOO manté la seua representació en la sanitat pública valenciana

CCOO ha augmentat el nombre de vots i de delegats i delegades en les eleccions sindicals de la Conselleria de Sanitat celebrades ahir, amb la qual cosa manté la seua representació en la sanitat pública valenciana, aconsegueix la majoria en alguns departaments de salut i se situa com a segona força de la Taula Sectorial, amb una diferència de 9 amb la primera.

09/06/2022.
    Rosa Atiénzar, secretària general de la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO PV, votant.

A València, les candidatures de CCOO han aconseguit una amplíssima majoria en els departaments de salut de La Ribera, en el Clínic-La Malva-rosa i Sagunt. A la província d'Alacant, destaca la victòria de CCOO en el departament de salut d'Elda i en el d'Alcoi. Per part seua, a Castelló, el departament de salut de Vinaròs i el del General de Castelló milloren la representativitat obtinguda fa quatre anys.

D'aquesta manera, l’organització sindical ha augmentat el nombre de vots i manté la seua representació en la Taula Sectorial amb 101 delegats i delegades, la qual cosa suposa un reconeixement de la plantilla al treball realitzat per aquest sindicat durant aquests anys i un impuls per a continuar lluitant pels drets del personal i la defensa de la sanitat pública.

Des d'aquest sindicat volem agrair tant l'esforç realitzat per tota la delegació, que ha treballat diàriament de manera intensa i compromesa, com la participació i confiança de les persones treballadores.