Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 abril 2024.

Compromís sindical per a la formació de persones treballadores

CCOO PV considera la formació al llarg de tota la vida professional com un dret fonamental per a l'actualització de coneixements, un motor de transformació social i vector de millora individual i col·lectiva. El sindicat valora especialment les accions destinades a la formació de representants, com a reforç del procés del diàleg social i de la negociació col·lectiva.

09/03/2022.
    Curs de formació

Més de 300 persones han participat ja en els cursos i jornades que s’han organitzat pel sindicat des del 16 de gener de 2022, en el marc de l'ordre d'ajudes de formació realitzada per Labora per a la capacitació del diàleg social i la negociació col·lectiva. Una aposta per a la formació que continuarà concretant-se en diverses sessions, jornades i cursos fins a la primera setmana del mes d'octubre

El sindicat valora aquesta iniciativa de l'Administració per a la formació de les persones que estan representant en els centres de treball a milers de persones treballadores, i de centenars d'elles que estan en les meses del diàleg social i de la negociació col·lectiva.

Comissions Obreres manté el seu compromís amb un procés de formació, de caràcter permanent i divers, tant per a les persones que estan en els centres de treball, com per a les persones que estan en les diferents meses de diàleg social, en totes les seus vessants, independentment de l'existència dels programes impulsats per l'Administració.

“Creiem que aquests programes en totes les seues modalitats de formació: ocupacional, contínua, sindical, etc., són fonamentals per a una transformació social basada en l'evolució i capacitació individual i la millora col·lectiva” afirma Manuela Pascual,  secretària de Formació CCOO PV.