Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

CCOO PV actualitza les quotes per a 2022

El sindicat estableix un Pla integral de quotes per a l'any vinent, amb diferents opcions dirigides als col·lectius amb més dificultats. Les quotes de les persones afiliades ens permeten oferir informació i assessorament laboral, serveis jurídics, formació per a l’ocupació, locals d’atenció, entre molts d'altres aspectes. En definitiva, podem continuar defenent els drets laborals i socials dels treballadors i de les treballadores.

12/01/2022.
    Quotes per a l'afiliació 2022.

CCOO PV ha establit el Pla integral de quotes per a 2022, que preveu diferents opcions dirigides als col·lectius amb més dificultats, com ara la quota general reduïda, l'especial o la superreduïda. L'objectiu és facilitar i estendre l'afiliació al sindicat, fet que ens permet continuar defenent els drets laborals i socials, negociar els convenis col·lectius perquè siguen beneficiosos per als treballadors i les treballadores i orientar les persones més vulnerables.

El Pla integral de quotes per 2022 és el següent:

Quota general ordinària: 14,50 euros mensuals. Per a persones amb retribucions brutes superiors a 24.001 euros a l’any.

Quota general reduïda: 13,10 euros mensuals. Per a persones amb retribucions o prestacions brutes entre 14.001 euros i 24.000 euros anuals.

Quota general pensionistes i jubilats: 10,50 euros mensuals. Per a persones pensionistes i jubilades amb retribucions brutes superiors a 14.001 euros anuals.

Quota especial: 8,15 euros mensuals. S’aplica a les persones afiliades amb retribucions, ingressos o prestacions brutes entre els 7.001 euros i 14.000 euros a l’any. També per a pensionistes en aquest tram d'ingressos.

Quota superreduïda: 4,50 euros al mes, però pagats en un sol pagament anual. Per a persones que no perceben ingressos, retribucions o prestacions brutes iguals o inferiors a 7.000 euros. Per a joves menors de 30 anys que busquen la primera ocupació.