Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

CCOO exigeix que es reforce la plantilla d'Urgències de La Fe

La Secció Sindical de CCOO en el Departament de Salut La Fe de València exigeix que es reforce la plantilla d'Urgències davant l'augment de pacients, que en no disposar de llits en hospitalització, ingressen en aqueix servei.

28/10/2021.
    Urgències de La Fe.

La recuperació de l'activitat quirúrgica, en disminuir els casos de covid-19, ha provocat un increment de l'activitat assistencial i que els llits del centre hospitalari estiguen ocupats. Per la qual cosa a primera hora d'aquest matí, 38 pacients han ingressat en urgències a l'espera de llit en planta i ahir al matí n’eren uns 31.

CCOO en La Fe reclama que es reforce de manera urgent el personal, i de manera especial el de zeladors/es, infermeria i TCAE (tècnics/iques en cures auxiliars d'infermeria). Aquests i aquestes professionals d'Urgències estan atenent pacients que necessiten cures més específiques, com els que es fan en una sala d'hospitalització.

Aquest sindicat ha sol·licitat en nombroses ocasions que es dote la sanitat pública valenciana de la plantilla estructural necessària. A més, la Secció Sindical de La Fe reclama que s'adeqüe l'espai d'urgències a més de dotar-lo de més personal per poder prestar una assistència adequada.