Comisiones Obreras del País Valenciano | 27 abril 2024.

Pagament de sexennis al professorat funcionari en pràctiques

CCOO PV demana la inclusió en la Llei de pressupostos del pagament de sexennis al professorat funcionari en pràctiques. El sindicat ha presentat al·legacions a l’esborrany de text de l’Avantprojecte de llei de pressupostos del Govern valencià.

26/10/2021.
    El sindicat ha presentat al·legacions a l’esborrany de text de l’Avantprojecte de llei de pressupostos.

En la Mesa General de Negociació I, CCOO PV ha presentat al·legació perquè es faça realitat el que estableix l’article 91-2 de la nova Llei de la funció pública valenciana (Llei 4/2021).

L’esmentat article estipula que el personal en pràctiques amb serveis prestats ha de continuar percebent el complement de carrera administrativa o altres complements equiparables, i, en el cas del personal docent, els sexennis.

El text de la Llei de pressupostos ha de preveure aquesta part de la nova llei i, per tant, no es genere un entrebanc a l’hora de poder portar a terme allò legislat recentment.

Des de la Federació d'Ensenyament de CCOO PV varem fer propostes perquè el marc normatiu del professorat valencià que ha significat la Llei de la funció pública valenciana recollira el que durant tant de temps hem estat reivindicant: que el professorat funcionari en pràctiques no deixara de percebre els complements que sí percebia en situació d’interinitat.

Fem al·legacions a la Llei d’acompanyament dels pressupostos de l’any passat, així com a l’esborrany del que finalment ha estat la Llei 4/2021.

Ara, una vegada ja establert, volem que siga una realitat i per això ens mantenim vigilants al seu compliment que en aquest cas passa per estar previst en la Llei de pressupostos per a 2022.