Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

Navega en pau, company

Ens va deixar Emilio Masó, militant de CCOO des de 1979. Sempre sindicalista, sempre compromés, però sobretot, company i amic.

07/10/2021.
    Emilio Masó.

Va començar la seua trajectòria sindical com a representant dels treballadors i les treballadores en l'empresa de fertilitzants Cros de València, l'any 1982. Amb la reconversió del sector, a principis dels 90, l'empresa va tancar els centres de València i Castelló, passant la plantilla a Fertiberia de Port de Sagunt. Allí, Emilio es va veure afectat per un Expedient de Regulació d'Ocupació que el va deixar fora de l'empresa.

Va formar part de la direcció de l'antiga Federació de Químiques i Afins de CCOO PV que després passà a integrar-se a la Federació de Fiteqa. L'any 2011 va ser secretari general del Sindicat Intercomarcal de Metall a la comarca de la Ribera-la Safor, fins a la seua prejubilació en 2017. Des de llavors i fins que la seua malaltia li ho va permetre, va continuar col·laborant i militant en les CCOO.

Des de CCOO Indústria volem donar tot el nostre suport a la família i amics.

Que la terra et siga lleu.