Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

La Fundació Pau i Solidaritat PV presenta el projecte Interactuem als Barris

• “Si quieres cambiar algo, cambia tú” - Kase O

Tens entre 15 i 30 anys i vius a la ciutat de València? Si és així, suma't a “Interactuem als barris” on et formaràs al costat de més joves per a liderar accions de sensibilització i defensa dels drets humans, laborals i ambientals.

24/06/2021.
Cartell del projecte 'Interactuem als barris'

Tens idees solidàries per a realitzar en el teu barri?

Et preocupa la contaminació, la igualtat de gènere, els drets humans...?

Busquem gent jove compromesa que participen i es motiven per a liderar activitats en els seus barris, amb el projecte “Interactuem als Barris” podràs unir-te a més joves amb les mateixes preocupacions i interessos que tu i, junts i juntes, proposar activitats locals que pugueu fer en el vostre barri.

Ningú coneix el teu barri millor que tu.

Des de Pau i Solidaritat considerem fonamental fomentar l'empatia amb les realitats del sud, la igualtat de gènere i l'equilibri ambiental de manera que es reduïsquen els discursos d'odi i s'emprenguen accions, hàbits i pautes de consum que respecten els drets humans i el medi ambient.

Aquesta iniciativa cerca promoure la ciutadania global i crítica entre els i les joves i teixir xarxes comunitàries per a construir una ciutat més solidària i respectuosa amb la vida i el medi ambient.

Com?

Apunta't escrivint un correu a edc-pauisolidaritat@pv.ccoo.es amb l'assumpte: INTERACTUEM ALS BARRIS i forma part d'un grup de joves.

Es formarà als i les participants sobre desenvolupament humà sostenible amb perspectiva de gènere.

Les i els joves de cada barri lideraran i duran a terme les propostes de transformació que decidisquen, amb l'acompanyament de les tècniques de Pau i Solidaritat.

Participa i transforma el teu barri!