Comisiones Obreras del País Valenciano | 18 abril 2024.

Organitza Pau i Solidaritat PV

Cursos gratuïts en línia sobre 'El Treball Decent i l'Agenda 2030'

• Aquestes formacions es realitzaran en dues sessions, durant agost i setembre de 2021

La Fundació Pau i Solidaritat PV llança dues noves formacions gratuïtes i en línia sobre “El Treball Decent i l'Agenda 2030: del local al global” que s'emmarquen en el programa 'Treball Decent en Xarxa II. Una ciutadania global compromesa amb el treball decent per a la sostenibilitat de la vida', que compta amb el suport de la Generalitat Valenciana.

17/06/2021.
Cartell del curs El treball decent i l'agenda 2030

Amb aquesta iniciativa es pretén defensar el treball decent, la justícia social i la protecció social, concebent a la classe treballadora no com una mercaderia subjecta al mercat sinó com a agents de canvi i transformació social.

Antecedents

Aquest programa dona continuïtat al projecte “Treball Decent en Xarxa. Treballadores i treballadors compromeses amb la promoció del Treball Decent en el món com a motor de desenvolupament”.

Durant aquest projecte es van dur a terme 6 cursos de Treball Decent i Agenda 2030, tant en format presencial com en línia, en els quals es van formar i van compartir idees i coneixements 146 persones de diferents territoris i federacions.

Al llarg del curs es va reflexionar sobre els conceptes de treball, ocupació i treball decent, la relació entre cadenes de subministraments i drets humans i ambientals o sobre què podem fer des del nostre centre de treball o des de la nostra casa davant l'emergència climàtica i la vulneració de drets laborals.

Per a donar continuïtat a aquestes formacions, iniciades en 2019, ja s'ha obert la inscripció als nou cursos del Treball Decent i l'Agenda 2030 per als mesos d'agost i setembre de 2021: 'De la teoria a la pràctica. De l'esfera local a la globalització'.

Apunta't!

Realitza la inscripció ací.

Abans de la data d'inici del curs rebràs un correu electrònic en l'adreça facilitada on se t'enviarà les instruccions per a matricular-te i participar en la formació.

Davant qualsevol dubte, pots contactar amb la Fundació Pau i Solidaritat PV en la següent adreça: edc-pauisolidaritat@pv.ccoo.es