Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 abril 2024.

Xerrada en línia sobre la nova factura de la llum

FACUA Comunitat Valenciana i CCOO PV organitzen conjuntament una xerrada en línia sobre la nova factura de la llum, prevista aquest dijous 17 de juny, a les 18 hores, la qual podrà seguir-se en directe pel canal de YouTube de Comissions Obreres

09/06/2021.
    Cartel charla

El taller tindrà la participació d’Amparo Perpiñan, tècnica jurídica de FACUA Comunitat Valenciana, i d’Isabel Barrajón, secretària de Moviments socials, Cooperació i Migracions de CCOO PV. En la xerrada, es facilitarà informació aclaridora sobre la nova factura de la llum, les noves franges horàries i altres novetats.

La sessió romandrà disponible en el canal de YouTube de CCOO PV, de manera que les persones que així ho desitgen podran veure-la posteriorment.

Amb la celebració d'aquesta xerrada, ambdues organitzacions continuen la promoció d'actuacions conjuntes per a impulsar i enfortir la participació ciutadana, la reivindicació i protecció dels interessos de les persones treballadores com a consumidores, moltes de les quals s'estan veient especialment afectades per les conseqüències econòmiques provocades per la crisi sanitària de la covid-19.

En aquest sentit, FACUA CV i CCOO PV entenem que la formació i el coneixement dels seus drets enforteixen i protegeixen les persones consumidores davant possibles pràctiques i conductes abusives. A més, el coneixement d'aquests drets i les noves normatives que es van aprovar durant l'estat d'alarma i que s'han anat prorrogant, facilita que famílies que han de fer front situacions difícils puguen protegir la seua economia domèstica.