Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

Constituït el Comité d'Empresa en Importaco Casa Pons

El dia 14 de maig va tindre lloc la primera reunió per a la constitució del nou Comité d'Empresa de Importaco Sagunt, on els seus membres han elegit els diferents càrrecs que el compondran per als pròxims 4 anys.

17/05/2021.
    Planta d'Importaco Casa Pons, S.A. al Port de Sagunt

Després de la seua instal·lació al Camp de Morvedre, CCOO s'ha alçat amb la majoria dels membres en el Comité d'Empresa de Importaco. En aquest sentit, CCOO ha obtingut 3 dels 5 representants que es van triar el passat 26 d'abril en les primeres eleccions sindicals i assumeix la responsabilitat de presidència i secretaria del Comité d'Empresa. Els vots obtinguts per CCOO no sols han atorgat la majoria sindical a la seua candidatura sinó que, a més, augmenta la representativitat de CCOO en la resta de centres de treball del grup.

La candidatura de CCOO va aconseguir la majoria del Comité d'Empresa en les instal·lacions del Port Sagunt i ha augmentat així la representativitat del sindicat dins del grup empresarial, en un important moment en el qual l'empresa es troba en ple procés de negociació del conveni.

Durant el matí també ha tingut lloc la reunió de la Comissió Negociadora del conveni de l'empresa.

De manera prèvia, es va realitzar una reunió per part de CCOO Indústria amb la representació sindical de CCOO dels diferents centres de treball, els qui van manifestar els problemes que els han anat traslladant els seus companys i companyes i que suposen les línies de la negociació que han de dur a terme, cosa que ha de permetre la millora de les condicions laborals de la plantilla.

CCOO felicita la seua representació per haver confiat en les seues sigles, així, agraeix el suport de les persones que han votat la seua candidatura i anima la plantilla sencera a participar activament en l'enfortiment del sindicat i la seua representació per a millorar les condicions de treball.