Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

Sanitat avala la vacunació d'Arturo León

El Departament de Salut d'Alacant-Hospital General ha confirmat en un escrit que l'exsecretari general de CCOO PV consta com a personal del Departament, en la categoria de tècnic de prevenció de riscos laborals, i per tant en les llistes per vacunar-se.

26/02/2021.
    Arturo León.

El passat 17 de febrer, Arturo León va enviar una carta a la consellera de Sanitat per a sol·licitar-li que investigara els fets de la seua vacunació i donara compte del seu resultat, atés el renou mediàtic suscitat i les conseqüències que ha tingut per al sindicat.

En resposta a aquesta missiva, l'escrit del Departament d'Alacant-Hospital General confirma que no consta cap expedient d'investigació d'Arturo León i que la seua vacunació ha seguit les instruccions de la Conselleria.

Afig que els alliberats sindicals, per l'article 12 de la Llei orgànica de llibertat sindical, no poden patir cap discriminació en l'ocupació o en les condicions de treball. Per tant, el seu nom apareix en els llistats amb la categoria professional i la relació jurídica que li correspon.

En la compareixença a mitjans realitzada després de la seua dimissió com a secretari general de CCOO PV, va assegurar que es tractava d'una decisió molt meditada i voluntària, que tenia com a finalitat preservar la ben guanyada reputació del sindicat i protegir la seua família i sers estimats. Hi va al·legar, així mateix, que el seu comportament havia sigut honest.