Comisiones Obreras del País Valenciano | 18 abril 2024.

CCOO d'Indústria PV creix en el sector carni després de les eleccions en l'empresa Dat-Schaub Gallent

CCOO suma tres representants sindicals en aquesta multinacional amb seu a Quart de Poblet (València). Amb aquests resultats, CCOO enforteix la seua hegemonia sindical en el sector carni del País Valencià, i augmenta substancialment la seua presència en noves empreses que fins ara no tenien representació.

14/01/2021.
    Indústria càrnia.

Dat-Schaub Gallent és l'empresa resultant de l'aliança entre l'empresa valenciana Vicente Gallent S.L. amb la multinacional d'origen danés AT-Schaub Group, líder mundial en proveïment, producció, emmagatzematge, comercialització i distribució de budell per a la indústria alimentària.

L'empresa, que disposa d’un centre de tractament per a la producció i comercialització de budells naturals de producció d'embotits en les instal·lacions de Mercavalencia, ha realitzat les seues primeres eleccions sindicals. Els resultats s'han inclinat de manera majoritària per CCOO, malgrat no haver sigut aquest sindicat el promotor de les eleccions.

CCOO ha obtingut els tres representants sindicals, després de la celebració d'assemblees per a obtindre candidatures, i s’ha alçat amb nombrosos vots que li atorguen la totalitat de la representació. El bon fer dels equips de proximitat del sindicat ha sigut el que ha propiciat l'obtenció dels tres delegats i delegades sindicals que es triaven en l'empresa.

Amb aquests resultats, CCOO d'Indústria enforteix la seua hegemonia sindical en el sector carni del País Valencià, i augmenta substancialment la seua presència en noves empreses que fins ara no disposaven de representació. A més, cal destacar el fet d'haver sumat milers de persones en el règim general de la Seguretat Social que operaven com a falsos/es autònoms/es.

CCOO d'Indústria PV felicita els seus nous i les seues noves representants i agraeix el suport de les persones que han votat les seues candidatures. Anima totes les persones ocupades en l'empresa a participar activament en l'enfortiment del sindicat i de la seua representació per millorar les condicions de treball de les persones.