Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

La 'paga COVID' genera malestar

Rebuig a la proposta de compensació econòmica extraordinària per l'estat d'alarma

La proposta de Decret que presenta la Conselleria de Sanitat, pel qual s'estableix una compensació econòmica per a part del personal del Sistema Valencià de Salut, és inassumible per aquest sindicat, ja que manca dels criteris mínims de repartiment pels quals ha d'aplicar-s’hi i pot donar lloc a situacions de greuge comparatiu entre el personal.

17/11/2020.
    Rebuig a la proposta de la Conselleria de Sanitat

Segons la Conselleria, els criteris es presentaran en una pròxima Mesa Sectorial que se celebrarà dimecres vinent, però per a CCOO aqueixos criteris han de quedar reflectits d'una forma clara i objectiva en el text del Decret a fi de no donar lloc a repartiments arbitraris.

D'altra banda, tampoc compartim que el deute horari que acumula el personal de Salut Pública, en concepte d'excessos de jornada, haja de ser compensat mitjançant una gratificació. Per a CCOO, els excessos de jornada d'aquest personal es cancel·len mitjançant una retribució econòmica o amb descansos i la proposta de fer-ho mitjançant una gratificació, sense concretar-ne quantitats, suposa una falta de respecte cap a aquests professionals.