Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

'La lluita continua', jornada formativa en línia per a la joventut treballadora

• 21 de novembre. Oberta la inscripció.

CCOO PV organitza una jornada telemàtica sobre la importància de l’organització i la lluita pels drets laborals en els centres de treball. Una sessió dirigida a persones joves fins a 35 anys, a on es tractaran experiències d’acció sindical en sectors especialment precaritzats, com l’hostaleria.

03/11/2020.
Jornada formativa dirigida a la joventut treballadora.

La Secretaria de Política Social i Joventut de CCOO PV organitza la jornada formativa en línia 'La lluita continua', enfocada a destacar la importància de l’organització i la lluita pels drets laborals de la joventut treballadora.

La formació, programada per al pròxim 21 de novembre, està dirigida a les persones joves organitzades en el sindicat, però també a les que provenen dels moviments estudiantils, consells de la joventut, etc.

La jornada telemàtica de debat i reflexió tindrà dues experiències de lluita juvenil. Una ocorreguda en els anys 70 en l’empresa tèxtil Induyco, portada a terme principalment per dones joves que van ser tot un referent en aquesta època. I una altra experiència de lluita actual, que estan portant a terme joves d'un sector tan precaritzat com és el de l'hostaleria, concretament en la cadena Domino’s Pizza.

La sessió comptarà amb la participació de la secretaria de Política Social Joventut de CCOO PV, Ana Belén Montero, i amb el secretari de Joventut i Noves Realitats del Treball de CCOO estatal, Carlos Gutiérrez, que clourà la jornada.

La participació està limitada a persones joves menors de 35 anys (inclusivament). Per realitzar-hi la inscripció, feu clic ací.

Programa

- 10.00h Presentació a càrrec de la secretària de Joventut de CCOO PV, Ana Belén Montero

- 10.20h Lluita sindical de la joventut en el passat: Induyco

- 11.00h Debat