Comisiones Obreras del País Valenciano | 24 abril 2024.

CCOO PV defensa la reversió del Departament de Salut de Torrevella

El sindicat secunda totalment la decisió del Govern valencià de donar per finalitzada aquesta concessió administrativa, que considera coherent amb el que defensà el Botànic respecte a la prestació de la sanitat pública. Igualment, insta al Consell a millorar les infraestructures i recursos necessaris i a finalitzar amb la contractació precària.

14/10/2020.
    Hospital de Torrevella.

Comissions Obreres del País Valencià considera que la reversió del servei facilitarà una major coordinació de les actuacions sanitàries, una major qualitat de les prestacions i una millora substancial de les condicions de treball del personal.

Així mateix, amb la finalitat de la concessió sanitària, s'acabarà amb les contractacions precàries a temps parcial per donar servei indistintament als departaments de Torrevella i d'Elx-Crevillent. A més, guanyarà en transparència i els dividends que es reparteixen entre l'accionariat de la concessionària podran destinar-se a millorar les infraestructures i els recursos sanitaris del departament de salut.

CCOO PV no s'oposa a la col·laboració pública privada, però afirma que mercantilitzar àmbits com el sanitari comporta riscos evidents per a la salut de la població, perquè la gestió de les prestacions s'han de dur a terme tenint en compte exclusivament criteris d'eficiència social.