Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 de octubre de 2020

El butlletí ‘Salut i Treball’ dedica un número especial a la mobilitat

Amb motiu de la celebració de la Setmana de la Mobilitat 2020, CCOO PV edita una edició monogràfica sobre aquesta matèria, un eix estratègic per a l’eixida de la crisi i amb conseqüències directes sobre la sinistralitat laboral i el canvi climàtic.

25/09/2020.
    'Salut i Treball', número 16.

Ja està disponible un nou número del butlletí ‘Salut i Treball’, una publicació bimestral amb continguts relacionats amb la salut laboral, la prevenció de riscos i el medi ambient. En aquesta ocasió, inclou el posicionament de CCOO PV i les propostes d’intervenció sindical en matèria de mobilitat, amb motiu de la celebració de la Setmana de la Mobilitat aquest mes de setembre.

El butlletí es fa ressò de les aportacions sobre mobilitat de CCOO PV en l’àmbit institucional, com en el pacte de reconstrucció autonòmic ‘Alcem-nos’ i en el Consell Municipal de Medi Ambient de la ciutat de València. També inclou dades sobre la sinistralitat de camí al treball (in itinere).