Comisiones Obreras del País Valenciano | 5 de agosto de 2020

Enquesta a l'afiliació sobre les prioritats de CCOO PV per al pròxim Congrés

Pel setembre, CCOO PV convocarà oficialment el seu XII Congrés i començarà amb l'elaboració de les ponències que marcaran el futur del sindicat per als pròxims quatre anys. Per poder recollir l'opinió de la nostra afiliació sobre els temes que considera que hem d'abordar, hem elaborat una enquesta.

17/07/2020.
    Enquesta a l'afiliació

La consulta es compon de cinc blocs, sobre els quals es demana el grau de rellevància de cadascun dels temes que els compondran, així com la incorporació d'aquells que considereu fonamentals i que no hi estiguen recollits sobre:

1. Relacions laborals que garantisquen treball decent.
    2. Enfortir els serveis públics per a garantir la protecció social.
    3. Noves maneres de producció i consum sostenibles per a combatre el canvi climàtic.
    4. Polítiques d'igualtat i inclusió social.
    5. CCOO PV, la classe treballadora organitzada al País Valencià.

L'objectiu és elaborar un text ajustat al nostre àmbit d'actuació, que faça un diagnòstic breu de la situació i de les propostes del sindicat en matèria de treball, de serveis públics, de sostenibilitat i d’igualtat, i que marque les línies principals d'actuació de CCOO PV per poder desenvolupar-les en el pròxim període.

T'animem que participes en aquesta enquesta que et costarà 10 minuts a emplenar-la i agraïm per endavant la teua implicació.

Accés a l'enquesta: ací