Comisiones Obreras del País Valenciano | 16 abril 2024.

CCOO torna a concentrar-se en contra dels acomiadaments de l'Hospital València al Mar

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO PV insisteix que l'empresa reubique al personal en altres hospitals del grup i agraeix el suport veïnal.

09/07/2020.
    Concentració de treballadors i treballadores de l'Hospital València al Mar.

CCOO ha tornat a celebrar una concentració a l'Hospital València al Mar en contra del tancament del centre hospitalari i dels acomiadaments. Des que l'empresa va plantejar un acomiadament col·lectiu de tota la plantilla, aquest sindicat ha plantejat diverses propostes, entre aquestes reubicar el personal.

CCOO torna avui a participar en les negociacions amb l'empresa, que sorprenentment no ha fet propostes en les trobades anteriors. En canvi, el sindicat anima a recol·locar tot el personal que volguera traslladar-se a altres centres del grup empresarial i proposa indemnitzacions de 45 dies per any treballat sense límit en el nombre de mesos.

D'altra banda, agraeix el gran suport veïnal que estan rebent els treballadors i les treballadores de València al Mar. Veïns i veïnes estan participant en les concentracions per a evitar el tancament de l'hospital, com és el cas de l'associació ‘Amics de la Malva’ que promouen la defensa del treball i de la memòria històrica del barri.

Aquest sindicat sol·licita que l'empresa es mostre més activa i oferisca solucions per a les persones treballadores d'aquest centre, i que tinga en compte que algunes porten fins a 40 anys treballant en aquest hospital. En la nostra opinió, no és el moment de contribuir en la destrucció d'ocupació que s'ha incrementat recentment per la covid-19.