Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

S'inicia la negociació d'un acord per a la reactivació econòmica i de l'ocupació al País Valencià

Els sindicats majoritaris i la patronal valenciana s'han reunit amb el president de la Generalitat per establir les bases “d'un gran pacte per a la transformació social i del sistema productiu valencià”, ha afirmat el secretari general de CCOO PV, Arturo León.

19/05/2020.
    Reunió al Palau de la Generalitat.

Un acord que, segons CCOO PV, hauria de reorientar-se a reforçar el model social i a transformar el sistema productiu. Qüestions tan rellevants com la protecció social i els serveis públics, l'ocupació, la investigació i la innovació tecnològica, la digitalització de l'economia, una producció neta i respectuosa amb el medi ambient, la mobilitat, les infraestructures o una fiscalitat justa, juntament amb mesures concretes per a reforçar els nostres sectors productius, formaran part d'aquesta negociació. El repte és que "ningú es quede enrere per la pandèmia", ha assegurat León.

En la trobada s'ha concretat que el dilluns 25 de maig es reunirà el ple de la Mesa del Diàleg Social per acordar l'estructura de negociació del pacte, el contingut de les matèries i el calendari de reunions. El sindicat està treballant en un document que recull totes les propostes que traslladarà a l'àmbit de la concertació social.