Comisiones Obreras del País Valenciano | 17 abril 2024.

Que no t'acomiade el COVID-19

Les mesures adoptades pel Govern han anat encaminades al manteniment de l'ocupació durant l'estat d'alarma, en sintonia clara amb el que ha proposat CCOO. Per a contribuir a la seua efectivitat, des del sindicat es posa en marxa una campanya d'intervenció jurídica amb l'objectiu de fer costat a les treballadores i als treballadors els contractes dels quals hagen sigut rescindits de manera il·legal.

07/04/2020.
    T'han acomiadat per la crisi del coronavirus?

El Reial decret pel qual es va declarar l'estat d'alarma va suspendre els terminis processals i administratius, a excepció dels referits, entre altres, a les accions col·lectives i de vulneració de drets fonamentals vinculades al COVID-19. Per això, el Gabinet Jurídic de CCOO PV valorarà aquestes finalitzacions, extincions o acomiadaments, per a la seua presentació en el moment es reactive l'activitat jurisdiccional.

En aquestes circumstàncies excepcionals, el sindicat vol oferir un servei amb unes condicions econòmiques especials,amb la consulta jurídica gratuïta.

• Les persones que vulguen accedir a aquestes condicions i no estiguen afiliades, hauran d'AFILIAR-S’HI i mantindre's durant tota la tramitació del procés i com a mínim un ANY.
    • Les persones ja afiliades amb menys d'un any d'antiguitat, tindran addicionalment un descompte del 50 % sobre les condicions econòmiques anteriors.
    • Les persones ja afiliades amb més d'un any d'antiguitat, tindran un descompte del 100 %, per la qual cosa la seua atenció serà GRATUÏTA.

Aquesta campanya estarà en vigor fins a una setmana després de la finalització de l'estat d'alarma i per als assumptes relatius a extincions, acomiadaments i finalitzacions de contractes per aquests motius.

En funció de la proximitat de l'adreça postal del centre de treball, haurà de derivar-se les dades personals i de contacte de les persones afectades als correus electrònics següents. També es remetrà (quan es dispose d'aquesta) tota la documentació necessària per a la realització de la demanda.

COVIDCASTELLON@pv.ccoo.es

COVIDVALENCIA@pv.ccoo.es

COVIDALICANTE@pv.ccoo.es

COVIDELX@pv.ccoo.es

Una altra de les vies d'entrada podrà ser la telefònica.

CASTELLÓ 964 22 60 16

VALÈNCIA 963 88 21 00