Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 abril 2024.

Programació i temàtica

La #FilmotecaCCOOPV 2020 tractarà la ‘Memòria històrica en clau valenciana’ i ‘Un futur sense sindicats?’

• ‘Memòria històrica en clau valenciana’
  • ‘Un futur sense sindicats?’

La Secretaria de Cultura de Comissions Obreres del País Valencià ja ha programat les deu dates de projecció previstes al 2020: 24 gener, 26 febrer, 25 març, 29 abril, 27 maig, 25 juny, 30 setembre, 28 octubre, 18 novembre i 16 desembre.

14/01/2020.
Programació Filmoteca CCOO PV

Enguany les sessions de la Filmoteca s’han previst un dimecres al mes, a les 19 hores de la vesprada (amb l’excepció de la sessió del mes de juny, que passa a dijous per motius de festivitat). Les projeccions aniran sempre seguides d’un col·loqui amb persones que han participat en la creació de la pel·lícula i amb persones coneixedores de l’àmbit de reflexió proposat.

El responsable de Cultura i de la #FilmotecaCCOPV, Ferra Garcia, ha introduït una novetat en l’edició d’enguany, que ha obert a les persones interessades la possibilitat de realitzar propostes de pel·lícules, documentals, curts... abans del 29 de gener.

Les propostes poden fer-se tant en comentaris a aquesta notícia com mitjançant el correu electrònic: cultura@pv.ccoo.es

Garcia anima a gaudir del cinema compromés i de xerrades amb les persones protagonistes de les propostes: “Anoteu les dates en la vostra agenda i ompliu la sala d’actes d’estima per la cultura, la memòria i la reflexió col·lectiva”.

De moment, les tres pel·lícules proposades des de la Secretaria de Cultura son:

"Bosch i Morata. Sempre els quatre." de Rafa Alborch i Miquel Notari.

"Manuela Ballester, el llanto airado" de Giovanna Ribes

"Dos días, una noche" de Jean-Pierre Dardenne

+ informació:

Espai WEB www.pv.ccoo.es #FilmotecaCCOOPV

Twitter https://twitter.com/FerranVGarcia

Facebook https://www.facebook.com/groups/170534060180681/

Grup de correu Filmoteca CCOO PV: https://groups.google.com/d/forum/filmoteca-ccoo-pv

¿Quieres hacer un comentario?