Comisiones Obreras del País Valenciano | 18 abril 2024.

'El país que volem'

CCOO PV crida a participar en la reivindicació del 9 d'Octubre

La Comissió 9 d’Octubre, de la qual CCOO PV participa, convoca a la manifestació del dimecres 9 d’Octubre de 2019 a València, que eixirà a les 18.30 hores des de la plaça Sant Agustí i clourà a la plaça Amèrica.

27/09/2019.
    Sublemes

CCOO PV forma part de la Comissió 9 d'Octubre, juntament amb altres organitzacions com ACPV, Ca Revolta, Societat Coral El Micalet, ACV Tirant lo Blanc, Escola Valenciana, Plataforma per la Llengua, BEA, PDD, UGT-PV, Intersindical Valenciana, Compromís, Podem, EUPV, ERPV, JERPV i PSPV-PSOE.

Des del sindicalisme de classe compromés amb la defensa dels drets socials i laborals us animem a participar en la nostra diada de caire festiu, participatiu i també reivindicatiu.

Aquest 9 d'Octubre  el sindicat convoca a la seua afiliació a participar en la manifestació per avançar vers “El País que volem”, perquè encara que hem avançat molt els últims anys, tenim encara camí per recórrer per a garantir drets i llibertats.

Quin és el País que volem? en la manifestació d'enguany, la Comissió portarà sis banderoles darrere de la pancarta principal amb sis llegendes: feminista, ecologia, drets, llibertats, valencià i finançament; en referència a sis de les grans línies reivindicatives del futur que volem per al País Valencià.

Com està la nostra situació? Quines son les propostes de futur? ambdues qüestions es desenvolupen en detall en el manifest que es farà públic a la roda de premsa del proper dimecres 3 d'octubre.