Comisiones Obreras del País Valenciano | 21 de septiembre de 2019

CAMPANYA SMI

Majoria de CCOO en l'agrupació provincial de Cedipsa a Alacant

CCOO d'Indústria renova la seua majoria en l'agrupació electoral de la petroliera Cedipsa, a la província d'Alacant. El sindicat ha aconseguit 8 de 9 representants en litigi.

05/07/2019.
    Cedipsa.

CCOO d'Indústria País Valencià té 21 representants en les tres agrupacions provincials, consolida així la seua supremacia després dels resultats de les eleccions sindicals celebrades avui en les estacions de servei que la petroliera té a la província d'Alacant.

Les eleccions sindicals en l'agrupació d'estacions de la petroliera Cedipsa, s'han celebrat a les portes de la signatura del Conveni col·lectiu d'estacions de servei del País Valencià, que es durà a terme demà en la que serà l’última reunió de la Comissió Negociadora del Conveni sectorial. En aqueix sentit, CCOO és conscient que el resultat del Conveni és un fidel reflex de la fortalesa del sindicat en el sector i dels molts recursos que dedica al seu model de sindicalisme de proximitat.

CCOO d'Indústria és la força sindical majoritària en el sector d'estacions de servei, no solament entre les petrolieres que distribueixen a través d'aquestes (Cedipsa, Campsa Xarxa, i Galpest), sinó també entre totes aquelles que operen a través dels diferents models d'explotació de què disposa el negoci.

CCOO d'Indústria País Valencià agraeix la confiança dipositada en les seues sigles i felicita les persones triades en les seues candidatures. La Federació anima totes aquelles persones que han dipositat el seu vot en la candidatura de CCOO a reforçar les seues propostes sindicals a través de la participació en la seua secció sindical.