Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

Unai Sordo en l'acte central del Primer de Maig a València

• 25 d'abril, 10.30 hores, Parc de Capçalera.

El secretari general de CCOO intervindrà en l'acte sindical a València que commemorarà el Primer de Maig, Dia de la Classe Treballadora, i el 28 d'abril, Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball. CCOO del País Valencià organitza una Assemblea de Delegats i Delegades en la qual s'explicaran les principals reivindicacions sindicals, centrades a exigir un treball decent, segur, amb salaris dignes i sense discriminacions.

09/04/2019.
Cartell Assemblea València CCOO PV

CCOO PV celebrarà l'acte central del Primer de Maig en l'Auditori del Parc de Capçalera de València. Una Assemblea de Delegats i Delegades de tots els sectors del País Valencià, on participaran els secretaris generals de CCOO, Unai Sordo, i de CCOO PV, Arturo León. El sindicat llançarà les principals reivindicacions, que posaran l'accent a acabar amb la precarietat en l'ocupació, en l'augment dels salaris i a derogar la reforma laboral, entre altres qüestions.

La salut i seguretat en el treball també estaran presents en l'Assemblea, davant la situació d'emergència provocada per la sinistralitat i la mortalitat al nostre territori (62 persones van perdre la vida durant 2018 i va haver-hi 48.161 accidents amb baixa mèdica). Una xacra social provocada per treballs insegurs i per deficiències en la prevenció de riscos en les empreses.

A més dels dirigents sindicals, en l'acte intervindran persones treballadores de diferents sectors i empreses, que explicaran les seues experiències de lluita pels seus drets laborals. Les pallasses valencianes de la companyia ‘La Mar Salá’ presentaran l'espectacle d'improvisació i humor ‘Coloclown’ i la colla de dolçaines i tabals Estrela Roja clausurarà l'acte, juntament amb una muixeranga.