Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

Alzira celebra els 50 anys de CCOO PV

La Casa de la Cultura d’Alzira acollirà el proper dijous dia 6 d’octubre, a les 11 h, l’acte de inauguració de la mostra fotogràfica retrospectiva ‘Història de CCOO’, per a commemorar el mig segle de l’organització sindical, nascuda l’any 1966.

26/09/2016.

La UI CCOO la Ribera-la Safor commemora els 50 anys del sindicat amb un acte en la Casa de la Cultura d’Alzira (carrer Escuelas Pías, 4). Serà el dia 6 de d’octubre, a les 11 h. La sala acollirà l’exposició ‘Memòria de CCOO PV’, una selecció de fotografies històriques que il·lustren moments significatius de la lluita obrera al País Valencià.

La presentació del 50 aniversari de la fundació de CCOO PV correrà a càrrec del director de l’edició de la Ribera del diari Levante, Bernat Clari i Garrigós i tindrà les intervencions dels exsecretaris generals de CCOO a les unions comarcals dela Ribera i la Safor entre 1991 i 2008, Josep Pons i Duato i Josep Antoni Tomàs i Marrades; el secretari general actual, Josep A. Carrascosa i Torregrossa i el secretari general de CCOO PV, Paco Molina.