Comisiones Obreras del País Valenciano | 18 de julio de 2019

CAMPANYA SMI
Representació

Primer sindicat en representació a les empreses

Segons el còmput dinàmic de 31 de desembre de 2018, CCOO PV compta amb 10.543 representants, alçant-se com a sindicat majoritari en les eleccions sindicals amb un percentatge de representació del 37,8% i un diferencial de 493 representants respecte a la segona força sindical.

Per setena vegada consecutiva, CCOO PV se situa com a la primera força sindical després de guanyar les eleccions en els centres de treball del País Valencià. Gràcies als 145.117 vots dels treballadors i de les treballadores, continuarem exigint condicions laborals dignes.

La segona força és UGT-PV, amb 10.050 representants. La resta de sindicats es troben a molta distància dels majoritaris: CISF 1.052, FSIE 925, Sindicat Independent 799, USO 748, FETICO 602, Intersindical Valenciana 575, grup de treballadors i treballadores 562, CGT 538 i en l’apartat d’altres 1.532. En total 28.111 representats sindicals al País Valencià.