Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

Manifestacions #1Maig2019

• Marxes a Alacant, Alcoi, Castelló, Elx, Elda, Santa Pola, València i Vinaròs.

CCOO PV convoca vuit manifestacions per a commemorar el Dia de la Classe Treballadora. El sindicat fa una crida a la ciutadania i a l’afiliació a secundar aquesta jornada reivindicativa i reclamar un treball decent amb salaris dignes, salut laboral i seguretat en les empreses i amb igualtat entre dones i homes.

12/04/2019.
Cartell manifestacions

Ja estan preparades les convocatòries per celebrar el Primer de Maig. Seran set manifestacions que sota el lema ‘Que no et mengen. Organitza’t’, recorreran els centres de diferents localitats del País Valencià. Una oportunitat per exigir junts i juntes treball decent, salut laboral i igualtat, a més de denunciar les situacions de precarietat, desigualtat i pobresa.

Horaris i itineraris

- Alacant. 11.30 hores: escalinates Institut Jorge Juan, avinguda General Marvà, pl. dels Estels, avinguda Alfons X el Savi, Rambla Méndez Núñez i finalitza confluència de la Rambla Méndez Núñez amb l’esplanada d’Espanya.

- Alcoi. 11.30 hores: carrer Albereda, carrer Almassora, País Valencià, Sant Llorenç i finalitza a la pl. Espanya.

- Castelló. 11.00 hores: Carrer Sant Lluís, carrer Major, carrer Gasset, Porta del Sol, carrer Enmig, carrer Sant Lluís i finalitza en pl. de les Aules.

- Elx. 11.00 hores: pl. Barcelona, carrer Nit de l’Albà, avinguda de la Llibertat, Jorge Juan, Reina Victòria, Plaça de Baix, Corredora, carrer Ample, passeig de les Eres de Santa Llúcia, Portell de Granyana i finalitza al passeig de l’Estació.

- Elda. 11.00 hores: estació d'autobusos.

- Santa Pola. 11.00 hores: plaça de la Constitució, carrer Drassanes, carrer del Moll, plaça de la Glorieta.

- València. 11.30 hores: plaça Sant Agustí, Sant Vicent, Periodista Azzati, plaça de l’Ajuntament, Barques, Pintor Sorolla, plaça d’Alfons el Magnànim, Palau de Justícia, Porta de la Mar, avinguda Navarro Reverter i finalitza a la plaça Amèrica.

- Vinaròs. 11:30 hores: plaça ajuntament, Carrer Major, Travessera Safont, Plaça Sant Antoni, Carrer Arxiprest Bono, Plaça Primer de Maig.