Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

CCOO PV crida als seus representants a mobilitzar-se per un #FinançamentJust

Dimecres 15 de novembre, a les 10.30 hores, l'Assemblea en la seu del sindicat a València [plaça Nàpols i Sicília, 5, València] tindrà la presència i saluda de l'alcalde de València Joan Ribó, de la vicepresidenta del Consell Monica Oltra, del president de la Generalitat, Ximo Puig, previs a la intervenció del secretari general de CCOO PV, Arturo León i, per primera vegada des del seu nomenament, del secretari general confederal, Unai Sordo.

25/10/2017.
    Unai Sordo, secretario general CCOO

El sindicat ha convocat a la seua afiliació i als seus delegats i delegades sindicals tres dies abans de la manifestació del 18 de novembre, per aprofundir en les motivacions d'una reivindicació que serà secundada per més de 50 organitzacions valencianes.

CCOO PV porta molt de temps reclamant la revisió del model de finançament autonòmic, que ens situa al conjunt de la ciutadania en un nivell de renda per capita i d'inversions molt per sota de la mitjana estatal, i actualment ocupa l'últim lloc. Un finançament just que revertisca en serveis públics i en l'impuls d'un model econòmic més sostenible socialment i mediambientalment.

Per tot això, Comissions Obreres, ha impulsat aquesta iniciativa ciutadana, que culminarà el 18 de novembre en una multitudinària manifestació a la qual s'han adherit altres sindicats, partits polítics, plataformes socials, organitzacions empresarials i un gran nombre d'entitats cíviques.