Cursos de valencià

L'Oficina de Promoció i Ús del Valencià de CCOO PV organitza cursos de valencià en els graus Elemental, Mitjà i Superior per a persones interessades a aprendre la llengua o que necessiten preparar les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.

S’hi treballa en cursos extensos que abasten, normalment, el període de febrer a juny, però també hi ha la possibilitat de fer cursos intensius (durant els mesos de setembre i octubre) coincidint amb la segona convocatòria d’exàmens de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.

Per facilitar l’aprenentatge i els coneixements de la nostra llengua, oferim la doble possibilitat de formació presencial i en línia amb un funcionament semblant, ja que els nostres cursos tracten d’aprofundir en els continguts pel que fa a la comprensió i l’expressió orals i escrites, i abasten aspectes diferents d’ortografia, lèxic i gramàtica.

Sempre publicitem els nostres cursos en la pàgina web de Comissions Obreres del País Valencià per informar a l’afiliació i a qualsevol persona interessada sobre la durada, el període de matriculació, els horaris, etc.

A més a més, l’Oficina de Promoció i Ús del Valencià ofereix recursos i informació puntual sobre campanyes específiques, activitats i programació cultural relacionades amb el valencià. Podeu contactar amb nosaltres per sol·licitar

Informació en el correu opuv@pv.ccoo.es o bé telefonar al 963 882 100.