Comisiones Obreras del País Valenciano | 18 abril 2024.

CCOO PV acull la jornada ‘Participació ciutadana i salut comunitària en pobles i barris’

• Dimarts, 21 de març, a les 09.00 hores. Sala d’actes de CCOO PV (Pl. Nàpols i Sicília, 5).

La jornada analitzarà les perspectives de la salut comunitària des de les experiències de diferents comunitats autònomes, de la ciutadania i de les persones professionals. L’acte comptarà amb la participació del conseller de Sanitat, Miguel Mínguez, representants de l’Administració, personal sanitari i de consells de salut.

13/03/2023.
Jornada 'Participació ciutadana i salut comunitària en pobles i barris'

Una salutació de les tres organitzacions convocants CCOO PV, ACDESA PV i CAVE- COVA inaugurarà, a les 09.00 hores, la jornada ‘Participació ciutadana i salut comunitària en pobles i barris’. Per part de CCOO PV, hi intervindrà la secretària general, Ana García.

L’acte començarà amb una entrevista al conseller de Sanitat Universal i Salut Pública, Miguel Mínguez, a càrrec del metge d’ACDESA PV, Eduarzo Zafra. A continuació, s’iniciarà el segon bloc de la jornada, on els metges Joan Paredes, de la Direcció d’Atenció Primària del Departament de Salut de la Ribera, i Javier Gállego, cap de Servei d'Educació, Participació i Drets dels Pacients del Govern d'Aragó, analitzaran el Marc, les evidències i les perspectives de la participació en salut comunitària, des de les experiències en comunitats autònomes.

El tercer bloc estarà dedicat a les experiències ciutadanes i professionals als consells de salut. Hi intervindran: Rosa González, metgessa de família i comunitària, Centre de Salut Salvador Pau; Sonia Martínez, infermera del PAS de l'Alguer, Consell Salut de Manises; Emérita Mena, treballadora social dels centres de salut de Tavernes Blanques, Almàssera i Bonrepós; Teresa Faus, Plataforma Ciutadana de València Saludable; Rosa Martínez, Consell Salut RASPX i Javier García, Assoc. Veïnal i Consell Salut Benimaclet.

Organitzen la Federació de Pensionistes de CCOO PV, l’Associació Ciutadana per a la Promoció i Defensa de la Salut del PV (ACDESA PV) i la Confederació d'Associacions Veïnals i Consumidors de la CV (CAVE-COVA).

Inscripcions

La jornada requereix inscripció prèvia. Es por realitzar a través d’aquest enllaç (clic ací) o mitjançant el correu electrònic: jubiladospv@pv.ccoo.es