Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

CCOO organitza una assemblea a Elx sobre el 8 de març i els plans d'Igualtat

• 3 de març. 09.30 h. Centre Desenvolupament Empresarial. (C/ Cauce, Elx).

Un acte centrat a destacar el 'sindicalisme feminista', que treballa dia a dia per a implantar mesures que aconsegueixen la igualtat laboral en els centres de treball i l'eliminació de totes les bretxes de gènere.

02/03/2023.
Assemblea Elx

CCOO Vinalopó-Baix Segura celebra una assemblea a Elx amb motiu del Dia Internacional de la Dona. Un acte reivindicatiu que destacarà l'acció sindical diària en la lluita per la igualtat, una labor que es materialitza en la negociació de millors condicions de vida i treball en els convenis col·lectius i en els plans d'igualtat.

En l'assemblea intervindran la secretària de la Dona de CCOO Vinalopó-Baix Segura, Silvia Catalán; la secretària de Joventut i Noves Realitats del Treball de CCOO PV, Rocío Pascual;  i la secretària general de CCOO Vinalopó-Baix Segura, Carmen Palomar. A continuació, tindran lloc les intervencions de diferents organitzacions feministes.

Aquest 8 de març, CCOO reivindica un ‘feminisme sindical’, centrat a millorar les condicions de vida de les dones i a lluitar contra la discriminació en els centres de treball. Un objectiu que s'aconsegueix amb mesures com els plans d'igualtat, la millor eina feminista per a aconseguir acabar amb totes les bretxes i aconseguir la igualtat laboral en les empreses.

Manifestacions a la comarca

El dia 8 de març tindran lloc les manifestacions reivindicatives en:

- Elx (19.30 h, en la plaça Aparadora).

- Petrer (18.00 h, av. Reina Sofia amb av. Felip V).