Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

CCOO guanya les eleccions sindicals en l’IVO i en l'Hospital Intermutual de Levante

• El sindicat aconsegueix la majoria absoluta, quant a representants, en tots dos comités d'empresa.

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris, FSS CCOO PV, ha guanyat les eleccions sindicals en la Fundació IVO (Institut Valencià de l'Oncologia) i en l'Hospital Intermutual de Levante, celebrades aquesta mateixa setmana.

02/03/2023.
Eleccions sindicals

CCOO revalida la seua posició en l’IVO com a primera força sindical i ha aconseguit la seua cinquena majoria absoluta consecutiva amb 214 vots, arribant als 10 delegats/ades dels 13 que s'hi han triat.

En el Intermutual de Levante el personal ha demostrat el seu suport amb 183 vots. S'han aconseguit els 8 representants dels 13 que s'han triat, amb un augment de la representació en 2 delegats/ades més respecte a les anteriors eleccions, la qual cosa significa tindre també la majoria absoluta en el Comité d'Empresa.

Aquests dos centres formen part del sector de la sanitat privada, en el qual CCOO està celebrant mobilitzacions per a reivindicar la formació d'una patronal que negocie i actualitze les condicions laborals i retributives d'aquest.

La FSS CCOO PV agraeix a les persones treballadores que hagen confiat en el nostre projecte. Estem satisfets amb els resultats, que ens donen força per continuar lluitant per la millora de les seues condicions laborals.