Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

CCOO PV analitza els avanços i els reptes de la reforma laboral amb Héctor Illueca i Carmen Collado

• Dijous, 23 de febrer, a les 18.30 h, sala d’actes de CCOO PV (Pl. Nàpols i Sicília, 5).

El sindicat organitza un diàleg sobre els efectes que ha produït la normativa laboral i les qüestions que encara s’han de resoldre. En l’acte participaran el vicepresident segon del Consell, Héctor Illueca i la directora de la Inspecció de Treball, Carmen Collado.

16/02/2023.
Acte a CCOO PV sobre la reforma laboral.

La reforma laboral de 2021 va suposar un acord important entre patronal, sindicats i Govern per a modernitzar i dignificar les relacions laborals al nostre país. Però a més, ha constituït un canvi de paradigma respecte al que havien fet les anteriors reformes laborals imposades pels diferents governs.

Per parlar de tot això, CCOO PV ha preparat un acte en el qual es realitzarà un recorregut pel que era i el que és el món del treball, abans i després d'aquesta reforma. Un diàleg que comptarà amb la participació del vicepresident segon i conseller d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica de la Generalitat Valenciana, Héctor Illueca, de la directora general de la Inspecció de Treball, Carmen Collado, i de la secretària general de CCOO PV, Ana García.

Ana García aportarà la visió sindical, mentre que Héctor Illueca i Carmen Collado ho analitzaran des de la perspectiva que els atorga haver dirigit tots dos la Inspecció de Treball i Seguretat Social, just en els períodes previs a la reforma en el cas d'Illueca i a partir d'aquesta, en el cas de Collado. L’acte estarà moderat pel secretari d’Acció Sindical i Salut Laboral, Jaume Major.

No es tracta per tant d'analitzar una vegada més la reforma, sinó de valorar-la, de veure quins efectes reals ha produït i s'espera que continue produint i quines qüestions continuen generant problemes per a sindicats i persones treballadores. Qüestions que, per tant, haurien d'ocupar les reivindicacions futures.