Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

CCOO PV ha signat l’acord cap al nou Pacte contra la violència de gènere i masclista

CCOO PV celebra la renovació del pacte i l’augment en recursos que ha suposat la implantació del primer acord, adoptat en 2017. El sindicat insisteix en la necessitat de incorporar indicadors de seguiment i avaluació a les noves mesures a incloure, així com de la consecució dels objectius.

23/11/2022.
    La secretària de la Dona i Igualtat de CCOO PV, Cloti Iborra, signa la renovació.

CCOO PV celebra la renovació del Pacte contra la violència de gènere i masclista i felicita el treball de govern, entitats, organitzacions, universitats, sindicats i moviment feminista. El sindicat valora l'augment en recursos que ha suposat la implantació del primer Pacte, adoptat en 2017, i adverteix que aquests s'han de consolidar i seguir augmentant.

La secretària de la Dona i Igualtat de CCOO PV, Cloti Iborra, insisteix en la necessitat de incorporar indicadors de seguiment i avaluació a les noves mesures a incloure. “També caldria saber quin impacte han tingut les mesures en la consecució dels objectius, per tal de veure com i per on hem de seguir”, ha assenyalat la responsable sindical, que ha estat present en l’acte amb membres del Consell i entitats signants del Pacte, celebrat a Alacant.

Les entitats presents en l'acte, entre elles CCOO PV, s'han compromés a treballar en un nou Pacte per l’erradicació de la violència de gènere i masclista i tota mena de violència contra les dones i garantir que puguen gaudir les seues vides de manera lliure i plena, perquè ens volem lliures i vives.