Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

Pensionistes de CCOO PV mantenen una reunió amb la regidora de Benestar Social de Gandia

• CCOO li ha traslladat la necessitat d'oferir serveis d'ajuda en el domicili, cures professionals familiars, teleassistència, etc.

Pensionistes de CCOO PV i la regidora Inmaculada Rodríguez han coincidit a donar nous impulsos als Serveis Socials i d'Atenció a la Dependència, abordant la situació de la ciutat de Gandia, així com la posada en marxa d'infraestructures socials del Pla Convivint per als pròxims anys.

10/10/2022.
Reunió a l'Ajuntament de Gandia.

La Federació de Pensionistes CCOO PV ha mantingut una reunió amb la titular de la Regidoria de Benestar Social de l'Ajuntament de Gandia, Inmaculada Rodríguez. En representació de Pensionistes de CCOO la Ribera-la Safor van assistir Xenxu Edo i Francisco Román, i per part de la Federació de Pensionistes de CCOO PV, Juan Ortega.

La trobada, celebrada el dia 7 d'octubre, es va desenvolupar en un ambient cordial, on s'ha coincidit a donar nous impulsos als Serveis Socials i d'Atenció a la Dependència, abordant la situació de tots dos temes referits a la ciutat de Gandia, així com la posada en marxa d'infraestructures socials del Pla Convivint per als pròxims anys.

El sindicat ha constatat la realitat de les residències per a persones majors a la ciutat, manifestant la necessitat de treballar cap a residències xicotetes i centrades en les persones, alhora que és necessari oferir serveis d'ajuda en el domicili, cures professionals familiars, teleassistència, etc.

També ha manifestat les preocupacions sobre la soledat no desitjada i la recerca d'alternatives per a impulsar la participació de les persones majors. Totes dues parts han acordat mantindre noves trobades en les pròximes setmanes de cara als Pressupostos municipals per a 2023.