Comisiones Obreras del País Valenciano | 16 abril 2024.

Salari o conflicte: concentracions davant les patronals

• 6 de juliol. 10.30 hores. Seus patronals a València, Alacant i Castelló.

CCOO PV convoca concentracions de protesta davant les patronals per exigir la garantia del poder adquisitiu dels salaris i evitar que l’increment dels preus recaiga sobre la classe treballadora.

28/06/2022.
Per la garantia del poder adquisitiu dels salaris.

El sindicat reclamarà a les patronals de València, d’Alacant i de Castelló un augment de salaris que minimitze l’impacte de la inflació sobre el poder adquisitiu dels treballadors i de les treballadores. Per a CCOO PV, la posició d’egoisme i d’avarícia de l’empresariat és inadmissible, en un moment en el què la patronal ha de ser corresponsable per avançar econòmicament i socialment.

CCOO PV no es resignarà a assumir un escenari en el qual l’empresariat faça recaure sobre la classe treballadora el cost de la crisi de preus que ha generat la guerra d’Ucraïna. Per això, en la negociació dels convenis col·lectius, el sindicat lluitarà per garantir el poder adquisitiu dels salaris.

Després del trencament de les negociacions del Vé Acord per a l'ocupació i la negociació col·lectiva (AONC), CCOO i UGT van acordar traslladar a la negociació dels convenis col·lectius les demandes sindicals en aquest acord: augments salarials d'almenys un 3,5 % per a enguany; un 2,5 % per a 2023 i un 2 % per a 2024, incloent-hi clàusules de revisió salarial que garantisquen el poder adquisitiu.

Concentracions al País Valencià

Les mobilitzacions sota el lema ‘Salari o conflicte’ ens portaran a les seus de les patronals el pròxim 6 de juliol:

- València. 10.30 h. Plaça del Compte de Carlet, 3.

- Alacant. 10.30 h. Carrer Orense, 10.

- Castelló. 10.30 h. Moll Port Recinte 5 (Grau de Castelló).