Comisiones Obreras del País Valenciano | 18 abril 2024.

Jornada “Model econòmic, treball decent, planeta i vida”

La jornada organitzada per la Fundació Pau i Solidaritat PV tindrà lloc en l’Octubre Centre de Cultura Contemporània (c/ Sant Ferran 12, València) la vesprada del 6 de juny entre les 18.00 h i les 20.00 h i podrà seguir-se per streaming en el canal de YouTube de la Fundació.

01/06/2022.
    Cartell Jornada

Anualment es publiquen informes que evidencien els impactes de la globalització capitalista i del model de desenvolupament hegemònic actual sobre els drets humans i ambientals arreu del món. Any rere any hi ha també més iniciatives, propostes i respostes que es porten endavant arreu del món -també al nostre territori- davant aquestes vulneracions de drets resultants del model econòmic capitalista extractivista.

La Fundació Pau i Solidaritat PV organitza aquesta jornada per tal de compartir algunes de les iniciatives impulsades pels agents del món del treball a la ciutat de València, per oferir alternatives que respecten els drets humans i ambientals.

La convocatòria s’emmarca en el projecte “Xarxa Alternativa: canviar el treball i l’economia per canviar la vida” subvencionat per l’Ajuntament de València, amb motiu de la reivindicació del Dia Mundial del Medi Ambient que se celebra el dia 5 de juny des de 1973.

Ens acompanyaran en la jornada:

● Belén Torres, Fundadora i CEO d'EmploGreen

● Daniel Patiño, secretari de Diàleg Social i Medi Ambient de CCOO PV

● Isabel Barrajón, secretària de la Fundació Pau i Solidaritat PV i secretària de Moviments Socials, Cooperació i Migracions de CCOO PV

● José Villalba, cap de servei d'Emergència Climàtica i Transició Energètica de l'Ajuntament de València

● Salvador Pérez, membre de Reas País Valencià, Xarxa d'economia alternativa i solidària