Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

CCOO guanya les eleccions en Ryanair País Valencià triplicant els seus resultats

Amb una participació del 65 % de la plantilla, CCOO ha triplicat els resultats anteriors, passant d'un a tres representants. Aquestes eleccions, al costat dels resultats del procés electoral de Las Palmas de Gran Canaria, situen a CCOO amb un 68 % de representació estatal en l'empresa Ryanair.

26/05/2022.
    Representants de CCOO en les eleccions de Ryanair País Valencià.

En les eleccions sindicals de l'empresa Ryanair del centre de treball del País Valencià, CCOO ha triplicat els resultats anteriors, passant d'un a tres representants, en un comité de 5. La participació de la plantilla ha sigut del 65 %.

CCOO obté així el vot de confiança per als pròxims 4 anys, on deurà afrontar el repte de lideratge i el manteniment de les relacions laborals amb l'empresa.

Aquestes eleccions, al costat dels resultats del procés electoral de Las Palmas de Gran Canaria, que es van celebrar dilluns passat, 23 de maig, situen a CCOO amb un 68,04 % de representació estatal en l'empresa Ryanair. Aquest resultat és la millor garantia que pot demostrar que CCOO ha fet bé el seu treball en benefici de la plantilla.

Des del Sector Aeri i Serveis Turístics de CCOO agraïm a totes les treballadores i a tots els treballadors la seua alta participació en aquest procés electoral i felicitem la delegació escollida. Així mateix, fem un especial esment d'agraïment per la seua col·laboració a Emili Enguix, responsable territorial, i a Alfredo Mateu, coordinador del Sector Aeri i Serveis Turístics de CCOO al País Valencià.