Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

Pensionistes CCOO PV

Camp de Morvedre acull el primer taller col·laboratiu "Bretxa digital"

Aquesta iniciativa de capacitació en habilitats tecnològiques sorgeix de la Federació de Jubilats i Pensionistes de Comissions Obreres i es realitza en els locals de la UI de CCOO Camp de Morvedre i Alt Palància.

27/05/2022.
    Sessió del taller sobre bretxa digital en Port de Sagunt

En aquest primer taller s'han treballat coneixements sobre internet, navegadors i la lògica per a la utilització de cercadors mitjançant operadors booleans.

El taller continuarà fins a finals de juny i abordarà amb senzillesa la introducció de continguts i documents adjunts en el correu electrònic, partint des de zero, en tota mena de dispositius, ordinadors de sobretaula, portàtils, telèfons intel·ligents, tauletes, etc. Es pretén descobrir i aprendre com organitzar les safates d'entrada del correu electrònic, saber distribuir els missatges per tipus, etc.

Després de l'estiu s'abordaran les aplicacions integrades en Gmail i la realització d’un blog personal. El grup que participa està molt animat amb els resultats i l'Executiva de Jubilats i Pensionistes de CCOO PV seguirà amb aquesta experiència tan gratificant.