Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

Pau i Solidaritat PV busca tècnic/a en cooperació internacional

La fundació per al desenvolupament de CCOO PV obri un procés de selecció per a ocupar a una persona amb perfil de tècnic/a en cooperació, que s'incorporarà al seu equip de cooperació per al desenvolupament. Les persones interessades han de remetre les seues candidatures (CV i carta de motivació) fins al dia 29 de maig de 2022, a l'adreça de correu electrònic pauisolidaritat@pv.ccoo.es, amb l'assumpte “Tècnic/a cooperació internacional FPSPV”.

16/05/2022.
    Oferta de treball Pau PV

En el termini màxim de 15 dies des de la data límit d'inscripció, es contactarà únicament amb les candidatures preseleccionades que s'adapten als interessos i necessitats de la fundació.

Una vegada realitzada la selecció prèvia, es podrà sol·licitar la realització d'entrevistes presencials i acreditació documental de competències. L'entitat pot contactar amb les referències professionals facilitades per la persona candidata o amb altres referències potencials, llevat d’una indicació motivada en contra.

Característiques del treball

La fundació treballa per la transformació social i econòmica cap a un model de desenvolupament humà sostenible, amb l'objectiu de construir una societat justa i equitativa, mitjançant projectes de cooperació, formació i sensibilització.

La persona seleccionada secundarà i participarà en la implementació del pla de treball de l'organització i desenvoluparà les tasques relacionades amb la gestió tècnica i econòmica dels projectes i programes que li siguen assignats.

Funcions que s’han de desenvolupar

Dur a terme el cicle complet (des de la identificació de locals socis) de projectes de cooperació per al desenvolupament, atesa la normativa del finançador/a.

Gestió, seguiment en terreny i justificació tècnica i financera de projectes de cooperació a nivell autonòmic i estatal.

Elaboració d'informes intermedis i finals, així com totes les tasques que puguen sorgir relacionades amb els projectes (seguiment, avaluació, gestió documental, anàlisi i retroalimentació per a l'aprenentatge de l'organització, socialització de resultats, etc.), d'acord tant a les normes dels finançadors/es com als criteris, principis i plans de treball de la fundació.

Seguiment i enfortiment del desenvolupament del Pla de treball de l'Àrea de Cooperació Internacional al Desenvolupament segons l'enfocament de treball i objectius estratègics de l'organització. Secundar i participar en la planificació operativa anual i el seu seguiment.

Participar en la identificació i formulació de propostes d'actuació, així com en el mapatge i identificació de potencials finançadors/es, aliats/ades i socis i sòcies, en línia amb l'estratègia.

Suport al personal tècnic local dels projectes, seguiment dels contextos dels països d'intervenció.

Suport a l'estratègia de comunicació de l'entitat, acompanyament al desenvolupament i posada en marxa d'accions de comunicació i sensibilització.

Desenvolupament d'altres funcions que contribuïsquen a l'assoliment dels objectius de l'entitat.