Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

CCOO condemna l’agressió LGTBIfoba patida per un professor de l’IES Les Alfàbegues de Bétera

La Federació d'Educació de CCOO PV condemna enèrgicament l’agressió de diversos alumnes cap al professor de l’IES Alfàbegues de Bétera a l’hora del pati, la setmana passada.

23/02/2022.
    Diversitat

La Federació d'Educació de CCOOPV expressa el seu contundent rebuig cap a l’agressió que diversos alumnes cometeren la setmana passada sobre un professor de l’IES Alfàbegues de Bétera, per la seua condició sexual.

El sindicat es trasllada al centre i es posa a disposició de la seua comunitat educativa i de l’Administració educativa per treballar accions concretes adreçades a erradicar aquests lamentables fets i treballar en la conscienciació i respecte de totes les persones sense discriminació per la seua condició sexual.

El nostre compromís de treball per la llibertat sexual, el respecte a la diversitat en el seu abast més ample i l’educació en democràcia, és una constant de la nostra acció sindical i una línia estratègica novament impulsada en el darrer Congrés.

Lamentablement, fets com aquest constaten la necessitat de continuar fent esforços, posar tots els recursos necessaris i implicar a tota la societat per avançar cap a la convivència. El discurs LGTBIfòbic de la ultradreta passa factura introduint crispació i polarització en tots els entorns de la societat i totes les edats.

Finalment, traslladem tot el nostre suport al professor agredit, alumnat i resta de professorat que pateix aquestes amenaces i agressions.